10 Mart 2012 Cumartesi

Yalnizlik Omur Boyu

Yalnızlık nedir bilirmisin arkadas ?
Hic yalniz kaldin mi sen ?
Tek basina, basin avuclarinin icinde kaldi mi hic ?
Gurbette yasadin mi hic ? Aileni ozledin mi hic ? Ben ozledim...
Yalnizlik nedir bilirmisin arkadas ?
Mutlu insanlar gorursun, annesi babasi kardesi yanindadir, peki sen kendine baktin mi hic ?
Nerdeyim ben dedin mi ? Napiyorum ben burda tek basima ? Bu sorulari sorun mu kendine ?
Evet ! Ben sordum... Aldigim cevap hic degismedi ...
Yalnizlik Omur Boyu....
Bakarsin cevrene...Insanlar arkadaslariyla gezer tozar eglenir...birde kendine bakarsin
Yine her zaman ki gibi yapayalnizsin...Arayan soranin yoktur...
Vardir birkac dostun...Arayip hatrini sorarlar ilk baslarda...Sonra onlarda kesilir
Bi bakmisin ki yine tek kalmissin...Yine ayni duygulardasindir...Cevap hic degismemistir...
Yalnizlik Omur Boyu ...
Icinde bulundugun durumdan kurtulmak icin baska yollar ararsin...
Arkadas cevresi edinmeye calisirsin...Tam buldum dersin...Artik bende yalniz degilim dersin...
Ortamdan dislanirsin...Sevmezler seni...Paran yoktur...Ciks giyinemessin onlar gibi...
Yine tek basina kalirsin...Yine ayni soruyu sorarsin kendine...Ama cevap suana kadar degismemistir
Yalnizlik Omur Boyu ...

2 yorum:

  1. İçinde bulundugun durumu az cok tahmın edebılıyorum. Ne de olsa bızde aynı dönemlerden gectık. Hayat her seye ragmen guzel :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzda birden çok güzel paylaşımlar var.Bu paylaşımlarınız için teşekkür eder ve Galvaniz çöp konteyner olarak başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil